Det var förkylningen som spökade..

Jag  misstänkte att det var nåt på gång när allt kändes så tungt förra veckan. Jag försökte ta mig i kragen med en löprunda i tisdags men redan samma kväll började det krypa i kroppen. Vaknade på Onsdagsmorgonen med halsont och värk i lederna; ingen träning. Torsdag morgon lite bättre men efter en dag i Birsta köpcentrum så var det godnatt igen. Inget halsont idag Fredag, bara lite snorig och matt så jag försökte mig ut på en liten lätt jogging/promenad och peppar peppar det känns fortfarande bra. Nu har jag laddat ordentligt med Echinaforce i flera dagar och jag tror banne mig att det fungerar. Förhoppningsvis så orkar jag med nåt löppass till innan julafton, så kan jag vräka i mig julmaten med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg, jag skall åka Vasaloppet och skulle behöva ta ryg på ditt träningsupplägg. Blogga på Kullarmark.se så slår vi följe!

Tobbe

2007-12-25 @ 19:51:40
Postat av: Matte

Tjena den här bloggen borde verkligen ligga på Kullarmark.se, vi har många medlemmar som behöver hjälp med träningen.

2007-12-28 @ 15:42:37
Postat av: E-Kå

Jag jobbar på det...

2007-12-28 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0