Hann iallafall äta....

Vilken timing. Kom på jobbet i går och rev av träningen på en gång. Jag hade ju gått och längtat hela dan på att få träna. 1 1/2 tim på löparmattan blev det ömsom jogg ömsom promenadtakt. Allt för att hålla pulsen under 144, som expertisen anser?! En snabb dusch och en efterlängtad middag 19.30. Spagetti och några korvbitar som fick koka med de sista minuterna ( kulinariskt värre). Tog detta i hungerns iver när det var väldigt Al Dente. På med lite felix välsockrade ketchup och DÅ, precis DÅ. När jag skulle avnjuta min goda middag ,skulle naturligtvis nån råka trilla och göra sig illa. Jag hällde över maten i en överbliven tom matlåda från kvarglömdalådorskåpet och åt i flykten. Stannade till vid en Återvinningsstation i närheten av olycksplatsen och kasserade lådan mätt och belåten.
Vi landade åter på stationen när klockan började närma sig 02.00
.
image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0