Nu är det inte roligt längre

Åhh, jag blir så rastlös. Det är femte träningsfria dagen nu och jag ser ingen ljusning.
Idag är jag hemma från jobbet med ont i halsen, ingen röst, hosta och huvudvärk.
Ligger i soffan en stund tills ryggen säger ifrån, upp och tassar runt på tå för att inte väcka Anders som har jobbat inatt, petar i blommorna lite, knappar lite på datorn, läser lite bloggar, kollar till Maja som är ute och leker, kikar runt i kylskåpet vet inte om jag är hungrig eller bara sugen på nåt, tar en Ipren, lägger mig på soffan igen tills ryggen åter säger ifrån, upp och tassar....

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Ja, det är sannerligen inte roligt att inte kunna träna. När man blir sjuk tycker man första dan att det kanske kan vara ok med lite vila. Men den känslan försvinner snart. Efter några dagar vill man bara bli frisk och ut och träna igen. Tänk bara på att starta lugnt efter förkylningen.

2008-04-21 @ 16:19:51
URL: http://anderscarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0