Löpning och surströmmming

Idag blev det ett lite längre pass, drygt 15km. Jag tror aldrig jag sprungit så långt utan att promenera emellanåt. Det gick kanonbra, lugnt och skönt flyt i löpningen. Skorna håller måttet än så länge också.
Eftersom Anders jobbar idag fick mormor ställa upp och ta Maja under tiden, vilket aldrig är nåt bekymmer.
Efter en snabb dusch gick jag bort för att hämta henne och fick mig samtidigt en glad överraskning. Där var pärerna i full gång, löken hackad, tunnbrödet framdukat och årets surströmming på bordet, vilken höjdare! Kanske inte världens bästa återladdningsmat men jag avstod iallafall både ölen och snapsen. Det fick bli vatten den här gången, så tar jag två öl och två snapsar nästa gång istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0