För att få medalj måste man ställa upp!

Gårdagens tävlingar resulterade i fem medaljer från våran station. Två i storslalom, en i snowboard och två i längdskidåkninng.
Tack vare att jag ställde upp och kämpade mig runt 10km i hällande regn fick jag under banketten kliva fram och ta emot en fin bronsplakett. Detta bevisar att jag är den tredje bästa kvinnan inom denna yrkeskår i Sverige på längdskidor. Det ni :)
Nästa år ska vi till Sälen och slåss om nya medaljer, då jäv..r!!!
Nu knyter jag ihop säcken för den här skidsäsongen. Det kommer naturligtvis bli lite finåka med familjen när vi åker till fjällen framöver.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Grattis till bronset! En SM-medalj är det inte många som har.

2008-03-14 @ 07:45:07
URL: http://anderscarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0