Målsättning -09

Jag har insett nu efter drygt en månads flumträning att jag behöver nåt att fokusera på för att det ska bli nåt. Öppet spår har jag pratat lite löst om ända tills min kära man sa; "Det kommer du aldrig att klara !" ............så, var det spikat och klart. Öppet spår får det bli och jag ska/kommer klara av det vänta bara får du se. Tills dess jobbar jag mycket armar och axlar, samt lite långpass försöker jag klämma in. Idag fick psyket jobba lite också när jag klarade av att springa 1 1/2 tim på löparmattan, helt sjukt :).

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Det klart du kommer att klara det! 1,5 timmar på löparmattan säger en del om din vilja.

2008-11-16 @ 20:18:31
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/
Postat av: E-Kå

Tack! Det är tur att det är nån som tror på mig:)

2008-11-18 @ 08:01:35
Postat av: jenny

Hej ! Vad du är duktig. Har du anmält dig till öppet spår? Skulle också vilja, har bara svårt att hitta tränings tider.

2008-11-18 @ 10:38:12
Postat av: Cicci

Vad roligt! Kämpa på! 1½ timme på löpbandet är bra! Det längsta jag stått ut är 1 timme och 20 minuter ;)

2008-11-18 @ 14:44:52
URL: http://www.metrobloggen.se/ciccisdagbok

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0