Nytt långpass

27km åkte jag idag och det kändes riktigt bra. Jag tror jag har börjat få lite kläm på energiintaget nu. Jag försöker dricka var 20-30:e min, sportdryck blev det idag. Efter varje timma försöker jag peta i mig nåt mer matnyttigt, banan, macka eller energibar. Jag får exprimentera lite för vissa saker får man ju en jäkla magknip av. Efter 2tim 40min gav vi upp men jag kände ändå att jag skulle kunna fortsätta. Det började iochförsig kännas rejält i armarna men annars var jag rätt pigg. Det var lite jobbigare för Anders som har legat sjuk i influensa och lunginflammation 14dagar. Han skulle ju bara ut och åka lite lugnt men det tog på hans krafter ändå. Kanske det var därför jag kände mig extra stark.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Skönt att du kommit igång ordentligt. Och bra med långpass. Det kommer du ha nytta av.

2009-01-28 @ 08:20:05
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0