Vårruset

Ja, det var i går det och allt känns bra i dag. Är nöjd med loppet igår men jag gick möjligtvis ut lite för hårt för jag kom liksom aldrig över den där magiska spärren. Den brukar ge vika efter ca tre km men jag får väl skylla på dålig uppvärmning. Det var iallafall en trevlig kväll förutom att vi inte fick igång bussen när vi skulle hem, så jag missade ju Desperate housewives igen.
Vi lyckades bränna upp ett par startkablar för en vänlig tjej som kom till vår undsättning och 30 minuter senare kom några kollegor från Sundsvallsambulansen för att hjälpa oss med lite grövre kablar men av nån anledning hade de bara hittat en minuskabel och det blev vi ju nte mycket hjälpt av. 
Nu hade vi lite tur att våra egna Härnösandskollegor precis hade varit nere och lämnat av en patient, så då kunde ju dom starta oss men där fanns inte heller några startkablar. Det slutade med att vi fick stuva in oss alla tre i ambulansen och lämna bussen till sitt öde. Nu höll vi bara tummarna för att de inte skulle få ett larm på vägen hem för då hade de måsta kasta ut oss i kylan igen. Nu kom vi iallafall hem till slut om än några timmar senare än planerat.

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Verkar som du tog all energi där i starten av loppet. Inte konstigt att det inte fanns nåt kvar till bussen.

2009-06-04 @ 11:45:01
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/
Postat av: E-Kå

HaHa! Tänkte inte på det!

2009-06-04 @ 14:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0