Skulle ha tagit med skidorna...

Var upp med usvagnen till Vemdalen i helgen och gissa om jag blev förvånad när det visade sig vara nästan full vinter där. Skidspåren var sladdade och det skejtades för fullt. Det fanns även klassiska spår på sina ställen. Jag har iofs varit förkyld och hostig ett tag men tänk om man fått glida runt på skidorna en liten sväng i sakta fart. Vi var förutseende och tog cykelan med till Maja så hon ev. skulle kunna följa med på en och annan långpromenad men det blev till att ta fram sparken istället. Har legat lite lågt med konditionsträningen ett tag nu men jag tror det börjar ordna till sig nu. Hänger på grabbarna och spelar lite Hockey Bockey i morgon bitti efter jobbet får jag se hur kroppen tacklar det. Ett styrkepass blir det naturligtvis ikväll också, jag riktigt längtar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0