Det blir roligare om man är fler.

Nu har jag äntligen provat på skate, som jag har funderat på så länge. Detta tack var en snäll kollega som lånat mig både skidor, pjäxor och stavar för att jag skulle få testa innan jag köper egen utrustning. Har tragglat växlarna lite själv några gånger, vilket känns riktigt bra nu och jag har blivit helt frälst. Nu var vi ut tillsammans i morse några stycken från jobbet och jäklar vad kul det var. Det var nyttigt att åka med andra för att jämföra stil och teknik. Fick även lite coachig av Tobbe som lånat mig utrustningen. Det var ordentligt tungåkt i dag med 2+ grader i luften. Skidorna riktigt sög fast i underlaget och jag fick slita som ett djur för att hänga på de andra. Det gjorde ju inte saken bättre av att jag hade ordentligt stela ben av Crossfit passet på jobbet i går men det var bara bita ihop. Nu känner jag mig rätt nöjd över veckan som varit faktiskt men jag tror nog det får bli ett långpas löpning oxå nu under helgen. Göteborgsvarvet är ju trots allt i antågande så jag tror jag måste nog upp lite i distans nu på löppassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0