Jag lägger ner tanken på fettförbränning.....

....för nu har förkylningen tagit ny fart, så med facit i hand kanske jag inte skulle åkt någe skidor alls uppe i fjällen.
Jag tyckte iofs att det värsta hade gått över och jag hade ju inte ont i halsen längre. Det blev inte speciellt hårda pass heller. Långa förvisso men jag har tagit det väldigt lugnt och verkligen tänkt på pumpen.
Förmodligen har det även att göra med mitt lite låga energiintag. Brukar ju bara ha med mig vatten i bältet och i bästa fall nån slags bar som brukar vara helt stelfrusen liksom vattnet när jag väl kommer mig för att äta nåt. Likaså efteråt kanske jag måste peta i mig nåt för att inte bryta ner mig totalt. Jag kan ju det här så väl i teorin men jag har svårt att ta det till mig rent praktiskt. Tror jag får jobba bort tanken på att alla pass ska generera i fettförbränning.
Ja nu ska det bli ändring misann!! Det här kommer inte funka annars.
Nu ska jag ta mig en kvällsmacka och ett stort glas mjölk, så kommer jag nog snart pigga på mig igen. Eller hur?!


Kommentarer
Postat av: fettförbränning

nice blog

2010-10-27 @ 14:22:34
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0