Dags att summera.

Jag tror jag kan ta och knyta ihop säcken för i år. Möjligtvis hinner jag med lite skidåkning på Nyårsafton i Vemdalen men det tar jag som en ren bonus isåfall.
Jag fick mitt träningsinfall i slutet av Juni och har sedan dess tränat 96 timmar.
Jag har sprungit totalt 435,8 km på 7 månadet, vilket är mer än jag har sprungit under hela mitt 36-åriga liv.
Mår jag bättre? Jag vet inte för jag tycker ständigt att jag har ont nånstans. Om det inte är i benen efter ett hårt löppass, så är det en axel efter för hård styrketräning eller ryggen efter en ovan roddtur eller skavsår efter nya löparpjäxor osv. Alltid är det nåt. En sak är i allafall säker, Jag äter och dricker med gott samvete. Det är värt allt besvär i världen, att slippa räkna kalorier, poäng, kolhydrater, fettmängd odyl.
Gott slut alla trogna anhängare.



56 dagar kvar till Tjejvasan. Dags att trisssa upp tempot i träningen lite...
eller vad säger ni tjejer?

Kommentarer
Postat av: AK

Bra jobbat, syrran
Har inte kommit upp i din nivå......än, men avslutade året med 5 km skidåkning (isiga spår och tung åkning) och 1 tim skridskoåktning, så än finns det hopp.
Jättekul att komma igång med skidåkning igen faktiskt. Och inatt har det kommit 1 dm nysnö!! ;)
2008 kommer att bli ett härligt år.
Kram från syrran

2008-01-01 @ 11:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0