Semestertider

Är inne på min andra semestervecka och sommaren lyser med sin frånvaro.
Om det nu är nåt att lita på, säger väderprognosen iallafall att somaren kommer imorgon Onsdag och då fyller jag år HURRA!
                                                                             


Jag tränar på som tidigare, mest löpning. Jag har inte riktigt hittat rätt motivation för simträningen. Det jag kan det kan jag och jag lär inte bli nån mästersimmare på den här korta tiden. Jag går på konditionen istället.
Har lånat en kortärmad våtdräkt och hoppas jag klarar mig med den. Åker söderut förmodligen redan på Torsdag och tänkte passa på att fiska och paddla kanot lite efter vägen ner mot Dalarna. Vi har ju bestämt att vi ska ha en äventyrssemester i år. Hittar kanske på nåt bra ställe att provsimma lite i våtdräkten också.  
När vi sedan kommer ner till Vansbro ska vi göra Tomteland, det ser Maja fram emot. Hon har redan varit in och skrivit en hälsning till tomtefar.

Lördag 12/7 11:45  Startnr. 611

Simma lugnt !!


Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Grattis på födelsedagen och lycka till i Vansbro!

2008-07-02 @ 10:21:52
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/
Postat av: E-Kå

Tack!

2008-07-02 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0