Brand-SM

Jag kämpar på en vecka till med skidåkningen. Ska delta i Brand-SM nästa onsdag, årets höjdpunkt. Inte direkt skidåkningen men allt runtomkring. Alla roliga och trevliga kollegor runt om i landet. Det är lite synd att det kvinnliga deltagarantalet inte brukar vara så stort. Å andra sidan så går det ju lättare att kamma hem en säker medalj om vi inte blir fler än tre. Det är nog min enda chans för den delen men det viktigaste är ju inte att vinna. Det viktigaste är att ha krafter kvar till banketten.
I år går tävlingarna på Södra berget i Sundsvall så det är ju så gott som hemmaplan för mig.
http://brandsm.se/

Så snart detta är överstökat så börjar kampen mot nästa etapp.

Kommentarer
Postat av: sofie

*haha* menar du verkligen att de inte e viktigast att vinna?? =) de e ett av skälen att jag inte klarar av att tävla iaf =)...... fast iofs du har rätt i att partajj e ju viktig de me!!!! Kör så de ryker!!

2008-03-05 @ 21:40:08
Postat av: Anders Carlsson

Du kör mycket trappmaskin. Vad är det? Är det vad jag kallar cross-trainer? Lycka till i Brand-SM och ta det lugnt på kvällen...

2008-03-08 @ 19:59:04
URL: http://anderscarlsson.blogg.se
Postat av: E-Kå

Trappmaskin, kallas även Trampmaskin eller som den heter egentligen Stairmaster. Den simulerar trappgång och är ett bra alternativ för korta intensiva träningspass typ intervall. Jag har aldrig provat men kan tänka mig att en Crosstrainer är snäppet bättre där även armarna får sitt.

2008-03-09 @ 09:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0