Tragisk vecka!

Hjälp, Jag tror min motivation håller på att försvinna. Ett enda träningspass denna vecka jag känner mig tillfredställd med- Löpning 9km. Annars har det varit rent tvångsmässiga halvdana styrketräningspass på arbetet.
 Vi brukar värma upp med en timmes soft tennis dubbel. En rolig motionsform och bra uppvärming innan jag kör igenom mitt ordinarie träningspass. I går small hälsenan av på min medspelare och kollega, vilket satte stopp för det fortsatta träningspasset eftersom vi blev tvungna att ringa in ny personal och hjälpa den här stackaren hem, efter det att vi varit på vårdcentralen och fixat värktabletter åt honom. Tänkte ta igen det träningspassset idag direkt efter frukost men blev avbruten mitt i uppvärmningsfasen av jobb och sedan var det ju dags att fylla på depåerna med lite lunch. När lunchen hade lagt sig något så när till rätta i magen gjorde jag ett nytt försök men även den här gången var det dömt att misslyckas. Sedan kändes det som att en dusch stod högst upp på prioriteringslistan eftersom dagen började närma sig slutet. Vissa dagar på  jobbet bara rinner iväg. Jag hoppas motivationen återkommer imorgon och håller i sig åtminstonne veckan ut. Jag har ju iallafall hälsenorna i behåll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0