Nä nu blev det tråkigt.

Det går ju inte bar att skriva ner en massa siffror. Vem skulle var intresserad av att veta exakt hur långt och länge jag håller på att springa varje dag. Inte skulle jag vara det iallafall om nu någon annan skulle få för sig att vara lika tråkig. Bla bla bla bla.... Inte så bra på det här med blogging eller hur det nu hette. Det finns liksom inte så mycket att berätta för tillfället men jag kommer att skriva om vad som håller min motivation uppe varje dag så länge den nu gör det. Just nu vill jag bara få den här dan överstökad och åka hem. Eftersom dagens träning redan är avklarad, har jag hela kvällen på mig att njuta tillsammans med min älskade lilla Maja och maken Anders förståss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0