Härliga höstdagar

Har varit ute med husvagnen och fiskat hela helgen. Träningen får stå tillbaka lite vid dessa tillfällen. Det blir ju å andra sidan några skogspromenader istället, samt en hel del mental avslappning och det är ju inte helt fel det heller. Vi fick tyvärr ingen fisk den här gången men det gör detsamma. Det är bara skönt att komma ut lite elda, grilla korv, tända ljus, bada och bara njuta av friheten och tystnaden.

Idag har vi förresten skolat in Maja på 6-års verksamheten. Nu tar livet helt plötsligt en ny vändning. Från vårat "hattiga" skiftarbetar liv till ett strukturerat måndag till fredag liv.
Varje dag måndag till fredag! Det låter helt ..... konstigt och stelt på nåt vis men när jag tänker efter, innebär ju det tre timmar kvalitetstid varje dag. Jag brukar ha svårt att bestämma i förväg vilken tid jag ska träna men jag tror jag kan vänja mig vid den här förmånen.

Nu håller vi tummarna för Stefan Holm.  Heja Sverige!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0