Skogens guld

Jag tog en promenad i skogen idag och fick mig lite bonusmotion. 
Då trillade även över ca 5liter gyllengula, väldoftande kantareller. De passar bra till kommande höststekar om vi nu kommer över lite älgkött men det brukar inte vara nåt problem.


Dagens träningspass är också överstökat. Idag blev det korta intervaller i backe. Regnet vräkte ner så det var ite si och så med fotfästet. Jag sprang i skogen och det var gott om hala stenar och rötter.

Killen från sportaffären ringde idag och godkände min reklamation på skorna. De hade varit lite kinkiga på företaget och trodde inte riktigt på att skorna gått ut sig men han lyckades övertala dem iallafal. Imorgon ska jag snärta in och prova ut ett par nya. Vi får se vad det blir för märke och modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0