Dan före dan före dan före....

Nu börjar det närma sig dagen D. Jag har åter igen varit i Vemdalen för att vässa formen. Det blev inte så mycket skidåkning som jag hade tänkt den här gången. Jag lyckades bara skrapa ihop två mil. Det är ju så mycket annat man vill göra när man äntligen kommer över lite snö.
Med tanke på vårvädret här hemma så lär det inte bli nån mer skidåkning innan Lördag. Möjligtvis ska det väl ut och provas skidor på fredagkväll. Det är ju det där med vallningen.... väderprognosen ser inte bra ut. Jag tar med mig "tejpskidorna" utifall att det blir problem, dom har aldrig gjort mig besviken.

Kommentarer
Postat av: sofie

haha ja de e till att vara kaxig så här efteråt =)man måste ju ta tillfället iakt å försöka göra ngt för att hjälpa grabbarna lite på traven, synd bara att de inte lyckades *haha*, Fler modoiter? Ikke....ja tycker de finns alltför många redan!! Tror målisen blev för nervös inför förlängningen, han kände nog att de e lika bra att kliva åt sidan för han hade gjort aldeles för många "tur" räddningar =)så du ska bara vara glad att slovaken fick stå ist (eller varifrån han nu kommer) C U

2008-02-21 @ 12:26:49
Postat av: Anders Carlsson

Lycka till på lördag. Tror du ska lägga klister under skidorna.

2008-02-21 @ 16:12:13
URL: http://anderscarlsson.blogg.se
Postat av: Anders Carlsson

Vad har du för startnr förresten?

2008-02-21 @ 16:14:16
URL: http://anderscarlsson.blogg.se
Postat av: E-Kå

Tack A för din support:)

2008-02-21 @ 19:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0