Nu kör vi så det ryker!

Jajjamen, nu äré bar å åk.
Imorgon drar vi iväg södeut mot klassiska marker.
Anders har jobbat stenhårt i två dagar med mina skidor och stavar. Jag garderar mej med bägge paren. De blå Atomics har jag tejpen på och den är lagom inkörd. Har åkt ca  5mil på den, så blir det mot all förmodan någon minusgrad så kommer det vara ett säkert kort. Jag har även ett par nyare Fischer, där har han gått på med klister för ett lite varmare före. Jag håller tummarna på att något av detta ska funka.
Känner mig iallafall nöjd med uppladdningen och all träningstid jag har lagt ned. Det ska bli kul att få känna på formen ordentligt. Jag kommer att åka utav bara He.v.te!!

Följ mig gärna på vägen, 5343 är nummret. Jag startar kl 11.05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0