Helsponsrad

Sponsrad från topp till tå och med 60 mil i benen känns det helt OK för tillfället.
Jag insåg efter ca 40 mils trampande att Mountainbike kanske inte var riktigt rätt cykel för mig. 
Av min snälla kusin vitamin Andreas fick jag låna en kanonbra SKODA- cykel med landsvägsdäck. Skillnaden var som natt och dag. Helt plötsligt blev det mycket roligare att cykla, ända tills Jenny svischade förbi och ifrån. Aha tänkte jag, det måste sitta i skorna. Tack vare min cykelgalning till kollega Magnus Bergströms superdupersnälla flickvän, fick jag låna ett par tvärnya fina cykelskor.
Jag råkar ju även ha en riktig cykelentusiast till grannne nämligen J Thelberg. Han har toppat till det hela lite extra, som tex cykeltröja med fickor på ryggen, cykelhandskar och vattenflaskor. Sist men inte minst så har vi ju fått låna mina superbästa föräldrars "lådbil". Det här kommer bli en rolig tripp. Hoppas det  går bra för mig:)

Jag har startnummer 2619 och startar kl 09:26.
MÅL? Tja, 4:30 satte jag som max i ett tidigt skede. Det borde inte vara nåt problem men jag har inte nån aning egentligen.

Den som överlever får se....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0