Laaaat!!

Oj, vad jag har varit lat på senaste tiden. Har inte tid/ork att skriva och knappt ork att träna. Har iofs varit ute på några långa kvalitetspass och det ska ju enligt expertisen vara bättre än kvantitet.  Har en jobbarhelg framför mig och hoppas kunna köra några styrkepass.
Måste införskaffa mig ett par vadderade cykelbrallor har jag kommit fram till. Det går åt aldeles för mycket energi till att sitta och ha ont i rövven. Det går bra ca två timmar sen är det kört då sitter jag som på nålar och bara skruvar på mig och andra kroppsdelar tar stryk istället te ben och axlar

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Det går i vågor det här med motivationen. Det vänder nog snart ska du se. Kanske ska du variera träningen mer för att hitta glädjen?

2008-05-21 @ 09:18:06
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0