Hemma igen

Träningsvärken uteblev men däremot vaknade jag med ordentligt ont i halsen.
Vila en dag kanske det ger med sig, tänkte jag men tyvärr. Lite motion i affärer fick bli medicinen istället. Slank in på Apoteket och köpte bakteriedödande gurgel, samt det obligatoriska naturläkemedlet echinaforce. Prackade även på mig lite vitaminspäckad "färskpressad" juice.
 Två dagars superkurerande och jag var åter igen frisk som en nötkärna. Det fick bli någon vilodag extra som bonus men nu j.vl.r måste jag köra i gång igen.
Vi har kommit hem, packat ur och lämnat tillbaka husbilen till mor och far. Anders, som har varit skadad ett tag hade lite större träningsabstinens. Han fick sticka ut först på en cykeltur och så fort han kommer tillbaks ska jag ge mig iväg på en löprunda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0