Jag är omringad av......

...............SJUKA MÄNNINSKOR!!!
Hjälp, det måste vara en epidemi som härjar för tillfället.
Det är lite drygt en vecka kvar till den avslutande och sista genen, Lidingö Tjejlopp. Jag får bara inte bli sjuk NU.
Det snoras, hostas och kraxas överallt. Anders hostar och kraxar. Maja snorar och hostar. På jobbet går folk omkring och har ont i halsen. Patienterna är sjuka (naturligtvis) men måste dom vara förkylda oxå? Det känns som att alla är förkylda utom jag. Frågan är nte OM jag blir drabbad utan NÄR.
Har hållit mig ifrån träning ett par dagar för att vara lite extra försiktig men idag tog jag mig ut på en lättare runda. Ska trycka i mig lite vitaminer och annat joks nu innan sänggåendet, så hoppas jag på ännu en frisk och kry dag i morgon. 

Kommentarer
Postat av: Adam

Ät mycket vitlök=) Det hjälper mot både förkylningar och vapyrer ;-)

2008-09-20 @ 10:36:57
URL: http://modeseglaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0