Uppladdning?

Det har inte direkt blivit tokmycket skidor sista tiden men ändå känner jag mig sliten i kroppen. I Vemdalen åkte jag bara drygt 2,5 mil totalt, trots helt perfekta förhållanden. Jag känner mig mätt på skidåkning helt enkelt, hoppas det går över bara. Jag tänker nu vila mig i form resten av veckan. Det blir kanske en lugn jogg på löpmattan och lite lätt styrketräning och stretching på jobbet i morgon. Jag tror inte mer skidåkning nu gör nån skillnad, jag är nöjd bara jag kommer i mål.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Eva-Karin! Va kul att du kommer ner hit snart! Vart ska ni bo någonstans då? och hur länge blir ni här? Jag tror att skidsuget kommer så fort du kommer i dala-spåren ;) hoppas det iaf! Kram!!

2009-02-18 @ 20:23:26
URL: http://mariawedde.blogg.se/
Postat av: AKO

Men det har val aldrig hant att du kanner dig tillfreds infor en tavling. Det kommer som vanligt att ga kanonbra for dig. Bara en san sak att du har vallateamet med dig ;) Men........du kan ju for sakerhetskull ta med klistertuben och kora tumtricket. Kram och lycka till fran syrran i Sundsvall.

2009-02-18 @ 23:13:58
Postat av: E-Kå

Vi kommer ner på Söndag och åker hem direkt efter loppet på Måndag. vi kommer att bo på vandrarhemmet Karlsvägen. Jag tror det är ett bra alternativ, inte för långt till centrum eller? Jag uppdaterar er med startnummer så väntar jag mig bra support på upploppet;)



Sälvklart åker det neren och annan valla i fickan A-K. Tumtricket har ju kommit för att stanna. Nu är det som sagt bara att överleva till dagen D. Jag har ett arbetspass kvar och vem vet vilka kusar som hoppar på en då;)

2009-02-20 @ 08:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0