Jag är sååå nöjd just nu.

Idag har jag haft en riktig kvalitetsdag. En långtur på supervallade skidor. Jag var ute i 2 1/2 timma. Jag har inte riktigt kommit på hur jag ska fylla på energiförråden under mina långpass, så det blir kämpigt att hålla på längre. Alla bra tips är välkomna. När jag kom hem igen var lunchen precis klar och sedan fick jag mig en liten tupplur medan Anders tog med Maja för att åka lite slalom. På eftermiddagen blev det en dusch och en skön bastu med en kall öl. Maja leker på jumpcity och nu väntar en pizza!

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Jag körde också 2,5 timmar idag och jag hade med mig sportdryck, smörgåsar och banan. Det är också viktigt att ladda rejält med mat och dryck innan passet.

2009-01-04 @ 21:01:01
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/
Postat av: E-Kå

Ja, jag måste skärpa mig.

2009-01-06 @ 21:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0