Långpass igen

Kände mig lite sliten idag redan innan jag kom ut i skidspåret. Hade nog inte återhämtat mig riktigt sedan i förrgår men jag lyckades ändå gno på i tre timmar. Jag gjorde några välbehövliga stopp med omvallning och fika. Effektiv tid i spåret kanske var 2tim 50 min, så det blir lite längre för varje gång. Fick kramp i underarmarna på slutet och axlarna slet ganska ont. Jag har tyvärr varit bedrövligt dålig på att stretcha den sista tiden. Det finns varken energi eller tid över för det. Skulle sätta mig och plugga lite när jag kom hem efter dagens pass men min hjärna var totalt nollad. Jag fattade inte ett ord av vad jag läste. Det fick bli en liten tupplur istället, så nu har jag suttit här på jobbet och diskuterat lite artiklar med mina kursare över nätet. Imorgon får jag nog prioritera bort träningen och ge lite tid till studierna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0