Sommar och sol....

....Mycket mer än så finns inte att säga just nu.
Jag svettas vidare mot mina mål och hoppas kunna hålla i löpningen under semestern. Jag har som ett realistiskat mål sagt åtminstonne två ggr i veckan ska jag springa. Styrketräningen likaså, där håller jag fast vid mitt program två veckor till sedan blir det nog ett nytt upplägg efter semestern.
Ett långsiktigt mål just nu är Göteborgsvarvet, som jag fick mersmak på. Det ska jag klara av på under två timmar om jag nu bara tar mig i kragen och kommer igång med lite intervallträning. Det behövs verkligen för jag är sååå långsam.
Har nu firat en alldeles underbar födelsedag i solen och packar just nu för en liten minisemester i Stockholm över helgen, utan träning.
                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0