Backintervaller

Äntligen har intervallträningen kommit i gång, ja två gånger i backe är inte fy skam. Nu ska vi försöka hålla detta en gång i veckan. Vi, ja det är jag och Jenny, som försöker peppa varann. Det är tungt att köra intervaller ensam och jag hoppas att några fler hakar på så småningom. Försöker tjata iväg Andesr men han har så många andra projekt på gång eller också är det bara bra undanflykter.
Var nyss ute för en lugn kvällstur men jag insåg att energiintaget nog har varit lite lågt i dag så det blev ett slitsamt pass. Det är lite spännande nu för tiden med alla björnobservationer här i kring. Härnön är ju trots allt inte så stor så med en gnutta (o)tur kanske man springer på den nån dag.


                                            Söt liten nalle promenerar omkring 200 meter ifrån mitt hem, gulligt va!!
http://oatv.abcdn.net/abPlayer2/default.html?path=oatv.abcdn.net/Lokalt&autoplay=1&playfile=12270_Harnobjornen_fangad_pa_film_
96706.pls&clipindex=0&volume=50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0