Det är bara sååå roligt att träna nu!

Det känns verkligen bra nu. Har kommit igång med styrketräningen ordentligt nu. Jag har även börjat peta i mig lite proteiner direkt efter sttyrkepassen och känner mig riktigt bra balanserad i kosten. Förut gick jag ständigt och var hungrig när jag styrketränade. Det blev ofta okynnesätning mellan måltiderna men nu blir jag nöjd på den mat jag äter. Har legat lite lågt med backintervallerna ett tag nu pga en sträckning baksida lår. Det är svårt att vila från löpning helt och hållet man jag känner att jag inte blir bättre direkt. Testar Zonsalva ett tag nu får se vad som händer. Jag bara njuter av träningen för tillfälligt och längtar till nästa pass. Vilken underbar känsla!!

Kommentarer
Postat av: Anders Carlsson

Låter bra. Det är ju så det ska vara. Det måste vara kul att träna annars hade jag inte hållt på med det i alla fall.

2009-09-21 @ 16:42:37
URL: http://anderscarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0