Summering 2009

Kan inte annat säga än att jag har haft ett riktigt bra träningsår. Hade en rejäl svacka i april med långvariga förkylningar och dålig motivation. Annars har jag snittat ca 15-18 tim. i månaden och det får man väl vara rätt nöjd med. Det har varit roligt att träna och jag har hittat ett bra upplägg för styrketräningen som har funkat bra. Jag har försökt avsluta styrkepassen med kondition, vilket också har funkat bra. Nu blir det mest skidåkning framöver men ska försöka hålla i gång med något löppass också i veckan för att minimera risken för skador när våren kommer. Sryrkrträningen kommer jag att ändra lite på nu, från koncentrerad tyngre träning till mer funktionell uthållighetsträning. Vi får se hur det går men det känns bara så bra nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0